Nominert til Årets sponsorobjekt

Alpinlandslaget og Norges Skiforbund er blant de nominerte til Årets sponsorobjekt.

Det var fredag Sponsor- og eventforeningen slapp alle de nominerte til Sponsor- og eventprisen.

Gjennom 140 søknader har juryen sett på kreativitet, målrettethet og effekter.

Sponsorsjef John Olav Evans jubler over nomineringen.
- Vi har noen fantastiske utøvere, sponsorer vi lærer av og et støtteapparat som gjør veien lett og dette mulig. Jeg er stolt over juryens arbeid med mange gode refleksjoner. Det er Stor stas å bli nominert med så mange gode kandidater. Dette er takket være mange års strategisk arbeid og sponsorer vi lærer mye av daglig. Vi er også takknemlig over å ha gode profiler som alltid leverer både i og utenfor bakken, sier han.

Sponsorsjefen poengterer at det er et stort kvalitetsstempel er at mange av Norges Skiforbund Alpints partnere også er nominert i mange av de andre kategoriene.

- Vi er stolte over at vi har flere av de største selskapene og merkevarene i Norge som våre gode sponsorer, understreker Evans.

Sponsor- og Eventprisen, tidligere kjent som Spot, har ti kategorier: Årets Idrettsponsor, Årets Kultursponsor, Årets Samfunnsengasjement, Årets Sponsorobjekt, Årets Sponsorkampanje, Årets Innovasjon, Årets Eksterne Event, Årets Interne Event, Årets Perle og Årets Bransjepris.

Se mer på Sponsor- og Eventprisens nettsider

Gepa