Stjernespekket i «nordnorsken» til helga

Erik Valnes, Anna Svendsen og Finn-Hågen Krogh er blant skistjernene som stiller på start når de nordnorske mesterne skal kåres i Nordreisa kommende helg. Mesterskapet kan følges på Amedias strømmetjeneste Direktesport.

Samordnet rapportering 2024

Vi har samlet en del nyttig informasjon som kan være til hjelp i arbeidet rundt samordnet rapportering (medlemsregistrering) i KlubbAdmin for våre skiklubber. Fristen for NSFs klubber er 30. april. Det er webinar for alle idrettslag 10. april kl. 20:00 hvor det er en gjennomgang.

Idrettsfest på Lillehammer: NM-veka, Norgesleker og SKI NM

I mars inviterer Norges idrettsforbund, Norges Skiforbund og Olympiaparken til idrettsfest på Lillehammer. Hele tre arrangementer går av stabelen samtidig, og bredden i norsk idrett og idrettsglede for alle skal vises fram gjennom NM-veka, Norgesleker og SKI NM.

se flere nyheter Vis alle nyheter
nif-epi04, 04