FIS tror på VM-suksess

Den nest siste FIS-inspeksjonen er gjennomført og VM-organisasjonen fikk både skryt og klare forbedringspunkter fra arrangementssjefen i FIS, Sandra Spitz.

Les også på trondheim 2025: Equinor blir VM-sponsor

– Forberedelsene har gått bra. Det er alltid noe som kan forbedres og jeg regner med at hele Trondheims befolkning ønsker et perfekt VM. Jeg tror VM-organisasjonen vil lykkes, men det er fortsatt en del jobb igjen for å oppnå dette nivået, sier arrangementssjef i Det internasjonale ski- og snøbrettforbundet (FIS), Sandra Spitz.

Hele VM-organisasjonen, flere representanter fra FIS, NRK, Skiforbundet og Trondheim kommune deltok denne uka på FIS koordineringsmøte nummer seks for VM-organisasjonen. Formålet med møtet er at alle fagområder i VM-arbeidet legger fram status. I tillegg gjennomføres det en rekke befaringer. Prosjektet er nå inne i en fase hvor erfaringene fra prøve-VM gjennomgås og siste innspurt og detaljering av mesterskapet i 2025 gjennomføres.

LES alt om vm PÅ TRONDHEIM2025.NO

Åge Skinstad og  Sandra Spitz.

nif-epi04, 04