Nyhetsarkiv Møre og Romsdal

Vellykket samling og renn på Fjellsetra!

Spjelkavik Alpin inviterte i helgen til treningssamling og renn ved Sunnmørsalpane Skiarena Fjellseter (Sykkylven). Det var godt oppmøte på samlingen, og søndag ble det gjennomført Storslalåmrenn. Resultater under "Skirenn".

Ny App - til Engangslisens.

NSF forenkler rutinene for innkreving av engangslisens. Engangslisens skal heretter betales gjennom Min Ski – appen.

Utlysning midler - Extrastiftelsen.

Alle idrettens organisasjonsledd kan søke om midler til ExtraStiftelsen via Norges idrettsforbund. Det kan søkes om midler til prosjekter som har som mål å: - å inkludere mennesker med funksjonsnedsettelse - å inkludere mennesker med innvandrerbakgrunn - å inkludere mennesker med en fysisk eller psykisk lidelse eller andre utsatte grupper.

Super G-trening og SBM Cup

Helgen 27-29 januar inviterer Skikretsen v/ Alpinkomiteen til treningssamling pluss 2 x Super G renn på Bjorli. Invitasjon - og informasjon vedr. påmelding og heiskort, finnes ved å klikke på rennet i terminlisten, eller under "Skirenn".

Trenerkurs - langrenn

Trener 1 kurset som har vært holdt ved Skaret Skisenter og på Osmarka er nå ferdig. Denne fornøyde gjengen har nå gjennomført Trener 1-kurset, Gratulerer!

Telenorkarusell i telemark.

Lørdag inviterer Telemarkgruppa i Åndalsnes IF til telenorkarusell-renn i Skorgedalen. Her er alle velkommen til å delta! Premie til alle!

se flere nyheter
NTB scanpix