Nyhetsarkiv Møre og Romsdal

KM Sprintstafett og KM langdistanse.

Værgudene er ikke helt på vår side, men vi håper begge KM-rennene til henh.vis Volda T og IL og Hovdebygda IL går etter planen. Nærmere beskjed om rennene kommer i kveld eller onsdag.

Allerede 1000 registreringer i "Stikk Ut Ski"!

Stikk Ut Ski - er et nytt spennende prosjekt som Skikretsen er med å organiserer. Klikk dere in på "Stikkut.no" og finn en fin skitur i helgen! Så langt ser dette ut til å bli et meget populært tiltak! Dere finner også en egen "Stikk Ut Ski" side i margen på hjemmesiden vår.

Vellykket samling og renn på Fjellsetra!

Spjelkavik Alpin inviterte i helgen til treningssamling og renn ved Sunnmørsalpane Skiarena Fjellseter (Sykkylven). Det var godt oppmøte på samlingen, og søndag ble det gjennomført Storslalåmrenn. Resultater under "Skirenn".

Ny App - til Engangslisens.

NSF forenkler rutinene for innkreving av engangslisens. Engangslisens skal heretter betales gjennom Min Ski – appen.

Utlysning midler - Extrastiftelsen.

Alle idrettens organisasjonsledd kan søke om midler til ExtraStiftelsen via Norges idrettsforbund. Det kan søkes om midler til prosjekter som har som mål å: - å inkludere mennesker med funksjonsnedsettelse - å inkludere mennesker med innvandrerbakgrunn - å inkludere mennesker med en fysisk eller psykisk lidelse eller andre utsatte grupper.

se flere nyheter
NTB scanpix