Vårmøte Langrenn 2024

Langrennskomiteen inviterer til vårmøte torsdag 30. mai kl. 18.00 på Honne Konferansesenter, Biri. Påmeldingsfrist torsdag 23. mai.

Hvor?

Honne Konferansenter, Biri

Når?
Torsdag 30. mai kl. 18.00

Påmelding
KLIKK HER for å melde på, siste frist torsdag 23. mai.

For hvem?
Alle som er glad i langrennssporten i Oppland - tillitsvalgte, trenere, foreldre m.fl.

FORELØPIG AGENDA

• Åpning/presentasjon
  • Økonomi
  • Kort oppsummering og evaluering sesongen 2023-24
  • Sesongen 2024-25
  • Til diskusjon: Bredde- og rekruttering
  • Til diskusjon: Seniorsatsning 2024-25
  • Valg Langrennskomiteen (LK)

Innmelding av saker
Saker som ønskes tatt opp på Vårmøtet meldes inn til oppland@skiforbundet.no senest 2 uker før, torsdag 16. mai.

Vedr. valg:
To av plassene i Langrennskomiteen (LK) er på valg:

• Ragnhild Soleng, som representerer Gjøvik/Toten/Land, går ut og må erstattes med en ny representant fra samme region.
  • Gunnar Vestad, som representerer Gudbrandsdalen, står også på valg. Han er p.t. usikker mht. evt. gjenvalg.

Alle klubber i de to regionene oppfordres til å komme med forslag til kandidater fra si region. Mht. kravet til kjønnsfordeling oppfordrer vi dere til å spille inn kvinnelige kandidater. Forslag sendes til oppland@skiforbundet.no innen 25. april.

Dersom evt. kandidater ønsker å vite mer om hva det innebærer å være medlem i LK, ta kontakt med skikretskontoret eller et av medlemmene i dagens LK.

Skihilsen fra
Oppland Skikrets v/ langrennskomiteen