Vi søker instruktørar til Sommarskiskulen

Skikrinsen søker instruktørar til Sognefjellet Sommarskiskule 2024! Vi søker personar med skibakgrunn til å vere instruktørar på skiskulen. Instruktørane får løn etter avtale, og det er ikkje krav om kompetanse.

Alt om Skitinget og fagmøter 2024

Velkommen til Skitinget og fagmøter i Bodø 6-9. juni. Skitinget 2024s nettside oppdateres med program av alle møter, dokumenter og øvrig praktisk info.

Telenorlekene 2024 Geilo

Geilo IL alpin inviterer til Telenorlekene 11.-14. april 2024! Program og påmeldte deltakarar frå Skikrinsen.

Samordnet rapportering 2024

Vi har samlet en del nyttig informasjon som kan være til hjelp i arbeidet rundt samordnet rapportering (medlemsregistrering) i KlubbAdmin for våre skiklubber. Fristen for NSFs klubber er 30. april. Det er webinar for alle idrettslag 10. april kl. 20:00 hvor det er en gjennomgang.

NM Telemark Syril IL

Syril IL inviterer til NM avslutning i Telemark! NM i klassisk Telemark ved Sogndal Skisenter fredag 19. april, og NM Fjelltelemark i samband med Kjeringi Open laurdag 20. april 2024.

SSF Cup Finale 2024

Førde IL langrenn og Gaular IL langrenn inviterer til SSF Cup finalen 2024 på Langeland skisenter, laurdag 6. april! Rennet er det siste teljande rennet i SSF Cupen for junior og rekrutt og går i fristil. Resultatservice.

Vårmøte 2024

Måndag 15. april vart Sogn og Fjordane Skikrins sine vårmøter gjennomført digitalt.

Påskeskirenn 2024

I løpet av påskeferien 2024 vert det arrangert ei rekke skirenn i Skikrinsen. Dette er skirenn som passar for alle, bli med du og! Resultatservice.

NM del 2 Lillehammer

21.-23. mars er det klart for NM del 2 på Lillehammer! NM i langrenn blir gjennomført på Lillehammer i samband med NM på ski og NM-veka 2024.

Bjønnarennet 2024

For 53. gong ønskjer IL Bjørn velkommen til Bjønnarennet 28. mars (skjærtorsdag). Bjønnarennet er eit turrenn som blir arrangert i den storslegne naturen oppunder Jostedalsbreen.

Even Hole Cup 2024

Breimsbygda IL alpint inviterer til Even Hole Cup Skjærtorsdag i påska ! Familirenn for alle aldrar og passar for alle uansett ferdigheiter. Det blir renn både i familiebakken og i storeheisen og begge renna startar kl. 11.30.

Kalsetrennet 2024

Førde IL Langrenn inviterar til det tradisjonsrike Kalsetrennet i klassisk teknikk. I år er det 50. gang Kalsetrennet vert arrangert, på sjølvaste påskeaften. Det vert distanserenn for yngre årsklassar og full distanse for juniorar og eldre.

Nakkjen Ned 2024

Skjærtorsdag 28. mars er det igjen klart for Nakkjen Ned og MiniNakkjen! IL Veten ønskjer velkomen til Nordfjord Fritidssenter og Nakkjen Ned 2024.

FIS Jølster 2024

Jølster IL Alpin inviterer til to FIS-renn i slalåm ved Jølster Skisenter, fredag 22. mars og laurdag 23. mars 2024!

SSF Cup Tua

Eid IL langrennsgruppa inviterer til SSF Cup på Tua, laurdag 16. mars 2024! Rennet går i friteknikk og er teljande i SSF Cupen for junior og rekrutt. Resultatservice.

Tilskot langrenns- og turlangrennsløyper

Det er mogleg å søkje Vestland fylkeskommune om inntil 50 000 kroner i driftsstøtte til skianlegg som legg til rette for langrenn og turlangrenn. Søknadsfrist er 22. mars.

SPV Alpincup 2024

Her kan du sjå samanlagtstilling i SPV Alpincupen og påmeldingslenker til dei to siste alpincuprenna i Hodlekve og Jølster. Alle som deltek på 3 renn eller meir får samanlagtpremie!

Idrettsfest på Lillehammer: NM-veka, Norgesleker og SKI NM

I mars inviterer Norges idrettsforbund, Norges Skiforbund og Olympiaparken til idrettsfest på Lillehammer. Hele tre arrangementer går av stabelen samtidig, og bredden i norsk idrett og idrettsglede for alle skal vises fram gjennom NM-veka, Norgesleker og SKI NM.

SPV KM alpint 2024

Vel gjennomført Krinsmeisterskap i storslalåm og slalåm av Førde IL alpint, søndag 10. mars 2024. Resultatservice.

SSF Skicross Langeland

Søndag 10. mars inviterer Førde IL langrenn og Gaular IL langrenn til langrennscross på Langeland skisenter! Resultatservice.

Kong Haralds Ungdomsstafett 2024

God innsats på alle etappane resulterte i ein flott 11. plass til laget frå Skikrinsen! Ida Frøysland, David Amsrud Husa, Othilie Bosdal-Thorsen, og David Engesæter representerte Skikrinsen i ungdomsstafetten, 9. mars 2024.

Fjord1 Young Attacking Vikings 2024

I samarbeid med alpingrupper og skisenter arrangerar Sogn og Fjordane Skikrins fleire Fjord1 Young Attacking Vikings arrangement i 2024. Fjord1 Young Attacking Vikings er eit lågterskel arrangement med fokus på skiglede i artige og spennande løyper.

SSF Cup Vetenrennet 2024

3. mars er det duka for SSF Cup Vetenrennet 2024. Vetenrennet går i friteknikk og er teljande i SSF Cupen for junior. Med fellesstart for dei eldste klassane! Resultatservice.

Hovudlandsrennet 2024 langrenn

Hovudlandsrennet i langrenn går av stabelen 1.-3. mars 2024 på Gålå! For alle 15 og 16 åringane i landet, består programmet av individuell distanse, sprint/langrennscross og stafett. Desse er påmeldt frå Skikrinsen.

SSF Cup og KM klassisk Kleivanerennet 2024

Søndag 25. februar er det klart for Kleivanerennet 2024! Kleivanerennet er teljande i SSF Cupen for junior og rekrutt, og vert teljande som KM klassisk for 2024. Resultatservice og oppdatert samanlagtstilling i SSF Cupen 2024.

SSF Sprintstafett Tua

Laurdag 24. februar ønskjer EID IL velkomen til sprintstafett på Tua. Sprintstafett føregår med 2 løparar per lag som går annakvar etappe. Rennet går i fristil. Resultatservice.

NM Beitostølen 2024

22.-25. februar er det klart for NM Del 1 i langrenn og kombinert på Beitostølen. Alt frå NM kan du sjå direkte på NRK.

SSF Cup Leirdalen

Laurdag 17. februar ønskjer IL Bjørn velkomne til SSF Cup sprint i Leirdalen! Sprinten går i klassisk stil og er teljande i SSF Cupen for rekrutt (11-16 år). Resultatservice.

NC junior Trondheim

16.-18. februar 2024 går sesongens andre norgescup helg for junior av stabelen i Trondheim, i sjølvaste VM løypene.

SPV Alpintrenn Jølster og Blomlia

Laurdag 10. februar inviterer Førde Alpint til slalåmrenn i Blomlia, og søndag 11. februar inviterer Jølster Alpint til storslalåmrenn på Jølster!

To utøvarar til Junior VM i Planica

Skikrinsen har med to representantar til junior-VM i Planica. Johannes Årdal, Jølster IL, og Torje Seljeset, Hornindal IL, er klare for å konkurrere mot verdas beste juniorar i februar.

Utstyrsordningen 2023

NB!! Søknadsfrist 6. mars. Utstyrsordningen er nå åpen for søknader og vi oppfordrer alle som har kjøpt støtteberettiget utstyr i 2023 til å nytte anledningen til å få dekket noe av kostnaden.

NC senior Nes

2.-4. februar er det klart for NorgesCup senior på Nes. Desse utøvarane frå Skikrinsen stiller til start.

Freeskisamling Hodlekve

Det vart ei vellukka freeskisamling i Hodlekve. To dagar med mykje skikøyring, barmarkstrening og pizza på kvelden, samt latter og smil blant alle deltakarane var samlinga kort oppsummert. Veldig kjekt å møtast på tvers av klubbgrensene!

SSF KM-helg Hodlekve

26.-28. januar 2024 har Sogndal IL gleden av å ønskje velkomen til Hodlekve Skisenter og krinsmeisterskap i langrenn. Det vart gjennomført KM friteknikk. KM sprint og KM bankett laurdags kvelden. KM klassisk vart utsett grunna store vassmengder i løypene. Bileter og resultatlister.

Sprintleik i Hyen

Laurdag 3. februar inviterar Hyen IL til sprintleik på Høgdene! Dette blir eit lågterskel skirenn med korte rundar i skileikområdet.

SSF Skicross Klepparennet

Syril IL inviterer til Skicross på Kleppa laurdag 3. februar! Skicross-rennet vert gjennomført på langrennski med element frå skicross, som kulekøyring og hopp!

SSF KM-bankett 2024

I samband med Sogn og Fjordane Skikrins sitt krinsmeisterskap i langrenn vert det invitert til KM-bankett og premieutdeling laurdag 27. januar 2024 i Sogndal.

SPV Alpintrenn Hodlekve

Laurdag 20. og søndag 21. januar har Sogndal Alpint gleda av å invitere til storslalåm- og slalåmrenn i Hodlekve. Resultatservice.

NC junior Lygna

19.-21. januar går sesongens første NorgesCup helg for junior av stabelen på Lygna! Til start stiller det 20 løparar frå Skikrinsen.

SSF Skicross Leirdalen

IL BJØRN inviterer til skicross i Leirdalen søndag 21. januar klokka 12:00. Rennet går i friteknikk i ei kort skicrossløype med ulike element som kulekøyring, portar, og små hopp.

Fluor-testing av alpinski

Alpinkomiteen i skiforbundet informerer om at det vil bli gjennomført fluor-testing av ski i forbindelse med ECO-renn, Telenorlekene og HL. Under ECO-kvalikrennet blir det testing etter målgang. Under TL/ HL-landsfinalene blir det også mulighet for å teste ski før renn. Klikk for informasjon om fluor-rensing.

SSF Krinsrenn Langeland

Førde IL og Gaular IL inviterar til SSF sprint- og distanserenn ved Langeland skisenter søndag 7. januar 2024. Resultatservice.

Skisprell 2024

Skisprell er tilbake! Skikrinsen kjem gjerne til DIN klubb med skisprell til vinteren. Oversikt over datoar som kan søkast på er no lagt ut, ta kontakt for å sikre deg ein morosam skifest.

Grasrottrenarkurs langrenn

Ønskjer du inspirasjon til å drive skiaktivitet for born og unge? Bli med på Skikrinsen sine grasrottrenarkurs for langrenn! 22. januar på Langeland Skisenter, og 24. januar på Kleivane Skisenter.

Miljøsamling på Sandane

Superdag på Sandane i Sogn og Fjordane med skiglede med over 30 born og unge deltok på ei kjekk miljøsamling i romjula.

nif-epi04, 04