Nettverksmøte Alpinklubber Oslo, Akershus og Østfold

Oslo, Akershus og Østfold skikrets inviterer til nettverksmøte 4. september for alle alpinkiklubber i de tre kretsene. Skiklubbutviklere Ingunn Fossmellem og Tove Andersen leder møtet.

Påmelding

Formålet er å fortsette med å bygge nettverk, dele info fra krets og klubbene og dele erfaringer. Dette håper vi kan bidra til å legge grunnlaget for bedre rekruttering og videre klubbsamarbeid. Skiklubbutviklere ønsker også å høre om hverdagen til klubbene.
Tid: onsdag 4.septembert, kl. 18-20
Meld på: innen 1.september
Sted: Norges Skiforbund lokalene på Ullevål, Sognsveien 75 B1, møterom Alpin
  • Nytt fra Skiklubbutviklere og fra Norges skiforbund
  • info om nytt trenerkurs; foreldrekurs 4t praktisk kurs
  • aktivitetsbank-hefte barmarkøvelser
  • Klubbenes evaluering av U12-16 samlingene
  • Kort status fra sist Nettverksamling: trenerseminaret Sognsvann, utstyrssøknad(orgeltramp og hopp), U 18 samarbeid på tvers og kretsrenn U18?
  • UKAS økt; hvilke type trening ønskes av trenere som tips, noen som kan bidra med øvelser vi kan filme i klubb?
  • Klubbenes time
Enkel servering!