Rapport fonna 1 til og med 4

Fire alpinsamlinger er gjennomført i mai og juni på Fonna. Mange deltakere også fra våre nabokretser. Strålende sommervær, men også full vinter og en meter nysnø. Akkurat slik som sommertreningen på Fonna skal være. Nå blir det en liten ferie før vi kjører på med to samlinger i august. Full rapport fra kretstrenere.

Informasjon NOR Freeski Cupen 2024/2025

På fagmøtet i Bodø var det en rekke innkomne saker som omhandlet NOR Freeski Cupen. På denne siden har vi oppsummert de viktigste vedtakene for kommende sesongs NOR Freeski Cup og NM.

Blinkfestivalen 2024

Årets Blinkfestival arrangeres i tidsrommet 31. juli til om med 3 . august. Lysebotn opp onsdag, ski classics Ålgård torsdag og sprintdueller i Sandnes fredag og lørdag. Påmelding alle øvelser er åpen. Førstemann til mølla.

Fonna 4, siste samling før ferien

Siste samling før ferien er på Fonna 21-25 juni. Samlingen er for U10 og oppover, fokus SL og SSL, grunnteknikk. Mange deltakere nå før ferien.

KM rulleski tildelt Valle IL

Langrennskomiteen har tildelt Valle IL KM rulleski 2024. Arrangementet vil foregå i Brokke rulleskianlegg 21. september.

Pinsesamling hopp Evje og Sandrip

Fint eksempel fra Agder og Rogaland. Hoppkomiteen i samarbeid med Otra IL og Øvrebø IL arrangerte en perfekt samling. Det ble også renn både i Sandrip og Trollbakken søndag med god deltakelse.

se flere nyheter