Meld deg i Finnmarks støtteapparat

Våre håpefulle skitalenter skal ha et topp apparat av smørere og støttespillere med seg når de går Norgescup og HL. Kunne du tenke deg å bidra i Norges beste support-team?

10. januar 2025 går startskuddet for årets første Norgescup jr. renn på Skaret skistadion i Molde. Der kommer det til å stå en plass mellom 15 og 20 finnmarkstalenter på startstreken. I ryggen på denne gjengen av talenter står et av de beste og mest velsmurte støtteapparatene i Norgescupen. Det er de fantastiske og dedikerte trenerne og foreldrene i Finnmarkklubbene.

Kan du bidra?

Har du mulighet til å bidra inn i denne herlige gjengen, slik at våre håpefulle skistjerner har det beste utgangspunktet til å prestere på sitt aller beste nivå når startskuddet går?

Det kan være i smøreteamet, som en av de som organiserer turen, eller som sjåfør og logistikkstøtte. Alle roller er viktige å fylle for at turen skal bli en suksess. I smøreteamet er det avgjørende at du har en del forhåndskunnskaper og erfaring fra smøreteam på krets og regionnivå. For de øvrige vervene er eneste krav at du setter av helga for å være "på tuppa" for ungdommene 24/7.

Påmeldingsfrist er 15. oktober

Finn din oppgave

I skjemaet under skriver du inn navnet ditt under oppgaven du kan løse i det rennet du har mulighet til å stille opp. Veldig viktig at du skriver inn navnet ditt i alle ruter der du kan bidra, slik at vi finner deg igjen i vårt regneark med registreringer. Om du registrerer for flere i din klubb, bruk linjeskift og list opp navnene under hverandre.

Meld din interesse her

Gå til registreringsskjema(Frist 15. oktober)

Finnmark organiserer reiseopplegg til følgende renn kommende vinter.

• Hovedlandsrennet - Holmenkollen: 7. - 9. februar,
  • NCjr renn 1 - Molde: 10. - 12. januar,
  • NCjr renn 2 - Gjøvik: 20. - 23. februar,
  • NM jr. - Lygna: 14. - 16. mars,