Terminlister (6 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 17.07.2024 Til 21.07.2024 Arr. navn FIS WC Rulleski Madona (LAT) Arrangør Norges Skiforbund Gren Rulleski Krets Live
Fra 31.07.2024 Til 31.07.2024 Arr. navn BLINK Lysebotn Opp Arrangør Figgjo IL - Ski Gren Rulleski Krets Agder og Rogaland Skikrets Live
Fra 01.08.2024 Til 01.08.2024 Arr. navn BLINK Classics Ålgård Arrangør Gjesdal IL - Ski Gren Rulleski Krets Agder og Rogaland Skikrets Live
Fra 02.08.2024 Til 03.08.2024 Arr. navn BLINK i Sandnes - Senior - sprint/fellesstart Arrangør Sandnes IL - Ski Gren Rulleski Krets Agder og Rogaland Skikrets Live
Fra 02.08.2024 Til 03.08.2024 Arr. navn BLINK i Sandnes Ungdom/Junior Arrangør Sandnes IL - Ski Gren Langrenn Krets Agder og Rogaland Skikrets Live
Fra 10.08.2024 Til 10.08.2024 Arr. navn Midt-Norsk Rulleskicup nr 2 Arrangør Sør-Trøndelag Skikrets Gren Rulleski Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live

Neste: BLINK og Toppidrettsveka

Sjekk kalenderen her
Foto: Erik Johansen, NTB

Sjekk aktivitetstallene for 2023

Vekst i alpinsporten og stor vekst i randonee er de mest gledelige resultatene i de foreløpige aktivitetstallene for 2023. Tallene fra samordnet rapportering fra 2023 viser at både antall medlemmer og aktive minker noe, men at frafallet stagnerer i forhold til tidligere år. – Vi ser flere positive effekter av vårt viktigste satsingsområde mot barn og unge, sier leder for rekrutteringsavdelingen i Norges Skiforbund, Sven Håkon Kulbeck.

Blinkfestivalen 2024

Årets Blinkfestival arrangeres i tidsrommet 31. juli til om med 3 . august. Lysebotn opp onsdag, ski classics Ålgård torsdag og sprintdueller i Sandnes fredag og lørdag. Påmelding alle øvelser er åpen. Førstemann til mølla.

– Inspirerende med landslagsbesøk

– Tusen takk for denne inspirerende økta. Vi er svært takknemlig, sier kretsleder i Østfold Skikrets, Tore Sandem etter at ungdommen fikk være med herrelandslaget i langrenn på en løpetur i Fredrikstadmarka.

Blir assisterende sportssjef

Linda Svendsrud blir assisterende sportssjef for Ski-VM 2025. Hun blir Kristin Mürer Stemlands høyre hånd i langspurten fram mot VM.

Toppidrettsveka feirer 20 år

Toppidrettsveka feirer 20 år og inngår et samarbeid med VM 2025. Arrangørene ønsker seg 10 000 tilskuere til Granåsen 14.-17. august.

Viser unikt simuleringsprosjekt

Anders Meland og Kajsa Vickhoff Lie vil gi dere innsikt i et unikt simuleringsprosjekt til helgas trenerseminar. Her vil de dele alt fra idefase til der prosjektet står i dag.

se flere nyheter Vis alle nyheter

Langrennslandslaget på Instagram