Dagsamling for syns og bevegelseshemmede

NSF langrenn i samarbeid med Skiskytterforbundet inviterer syns og bevegelseshemmede til dagsamling 12. oktober i Nittedal. Påmeldingsfrist 1. oktober

Har du en syns-eller bevegelseshemning og ønsker du å finne ut mer om mulighetene til å drive med langrenn eller skiskyting og om dette kan være noe for deg? Da bør du bli med på denne dagsamlingen..

👉 Helt fersk? Aldri prøvd? Litt erfaren?
Spiller ingen rolle-alle er velkomne til en dag med aktivitet og sosialt samvær.
Her vil du også få trent sammen med våre UngiPara utøvere.

👉 Når: lørdag 12. oktober 2024
👉 Hvor: Nittedal
     - endelig oppmøtested/tid bli gitt beskjed om etter påmelding.
 👊Dette er kostnadsfritt.

💥Tentativt program for samlingen
:
10:00 - 10:30 Tilpassing av utstyr for de som trenger å låne utstyr
10:45 – 12:30 Treningsøkt ute, rulleski/pigging - skytetrening
                          Vi vil gjøre vårt beste for å gi alle utfordringer ut fra deres eget nivå.
13:00 -14.45 Lunsj med informasjon/spørsmål
15:00 – 16:00 Basistrening

👉 Alder:
 fra 10 år og eldre - ingen krav til egenferdighet

* Egen hjelm må medbringes, det er obligatorisk med hjelm både under pigging i kjelke/rullestol eller på rulleski.
* For nybegynnere på rulleski anbefaler vi kne- og albuebeskyttere samt skihansker som bør benyttes av alle.
* For synshemmede som trenger ledsager i aktiviteten vil vi være behjelpelige med å prøve å skaffe ledsager, men kan dessverre ikke love dette 100%.
* Behov for både utstyr og ledsager må meddeles i påmeldingsskjema.

Når påmeldingsfristen er utløpt, vil det blir sendt ut mer informasjon direkte til alle deltakerne.

💥Påmeldingsfrist; 1. oktober 2024💥
Påmeldingslink:  https://isonen.no/event/clxjc3a7z01ke14nowwf2gkxw

Har du spørsmål tilknyttet om samlingen?  Ta kontakt med oss

Anne Ragnhild Kroken; Skiforbundet; Anne.kroken@skiforbundet.no