Sjekk aktivitetstallene for 2023

Vekst i alpinsporten og stor vekst i randonee er de mest gledelige resultatene i de foreløpige aktivitetstallene for 2023. Tallene fra samordnet rapportering fra 2023 viser at både antall medlemmer og aktive minker noe, men at frafallet stagnerer i forhold til tidligere år. – Vi ser flere positive effekter av vårt viktigste satsingsområde mot barn og unge, sier leder for rekrutteringsavdelingen i Norges Skiforbund, Sven Håkon Kulbeck.

Hederspriser til Rolf Bryn og Birger Goberg

Det er viktig å hedre de som har lagt ned mye arbeid for Telemarksporten både nasjonalt og internasjonalt, og Hederspriser ble tildelt Rolf Bryn og Birger Goberg NSF Telemark på Skitinget i Bodø i helgen.

Fonna Telemark Camp 2024

Fonna Telemark Camp er en tradisjonsrik samling for telemarkkjørere som arrangeres rundt Sankthans hvert år på Fonna Glacier Ski Resort.

Alt om Skitinget og fagmøter 2024

Velkommen til Skitinget og fagmøter i Bodø 6-9. juni. Skitinget 2024s nettside oppdateres med program av alle møter, dokumenter og øvrig praktisk info.

Samordnet rapportering 2024

Vi har samlet en del nyttig informasjon som kan være til hjelp i arbeidet rundt samordnet rapportering (medlemsregistrering) i KlubbAdmin for våre skiklubber. Fristen for NSFs klubber er 30. april. Det er webinar for alle idrettslag 10. april kl. 20:00 hvor det er en gjennomgang.

Solid avslutning på sesongen

Tre generasjoner med Telemarksutøvere møttes denne helgen for å avslutte sesongen på best mulig vis i de siste NM-rennene.

se flere nyheter Vis alle nyheter