Informasjon og påmelding til VM-samling

Ski-VM 2025, skikretsene i Trøndelag og Steinkjer Skiklubb inviterer alle ungdommer fra 13-16 år til VM-SAMLING i Steinkjer 30/8-1/9 2024. Dette er en fellessamling for alle de nordiske grenene.

Er du fra Trøndelag, født i 2009-2012, og driver med hopp, kombinert, langrenn eller har lyst til det er du hjertelig velkommen på ei artig treningssamling på Steinkjer. Vi markerer inngangen til VM-sesongen med et variert og spennende program!

Hovedmålet for samlingen er å skape gode opplevelser og godt miljø for ungdommene på tvers av skikretser og grener! Det blir et fullpakket program der vi har stor aktivitet, med felles økter for alle deltakere fredag i Steinkjerhallen og lørdag på Steinkjer skistadion i hoppbakker, rulleskiløyper og barmarksanlegg. Lørdag ettermiddag inntar vi badeanlegget på Dampsaga hvor vi har bassengene for oss selv, før vi avslutter samlingen med en grenspesifikk økt på skistadion søndag formiddag. Det blir både voksne trenere fra skikretsene og ungdomstrenere fra Steinkjer videregående samt aktive seniorutøvere som leder øktene.

Innbydelse og foreløpig informasjon finner du her

Påmelding via iSonen . Påmeldingsavgift er på 1000kr per deltaker.

Foresatte og trenere inviteres til foredrag med Åge Skinstad fra Ski-VM 2025 ved innsjekk fredag, og mulighet til å overnatte gratis på grupperom i hallen ved ønske om det. Foresatte og trenere som har behov for overnattig registerer dette via iSonen når utøverne melder seg på.

Spørsmål kan rettes til Ivar Nastad, ivar.nastad@me.com // 481 64 674

Her kan du lese mer om forrige VM-samling som var i Knyken!

AktiVM - Ski-VM Trondheim 2025 Fil:Coop Norge logo.svg – Wikipedia