Emilie klar for Nordland

Fra september er Emilie Strøm i full gang som skiklubbutvikler i Nordland og er klar for å komme seg ut på veien for å møte klubbene.

Emilie er fra Tverlandet i Bodø og har bakgrunn som aktiv langrennsløper. Hun trener fortsatt, men har kanskje vel så stort fokus på jobben som langrennstrener for yngre utøvere kommende sesongen.

I tillegg skal hun nå få fart på rekrutteringsarbeidet i Nordlandsklubbene som skiklubbutvikler. Emilie skal være vikar for Stine Wike, som er i permisjon til ut på vinteren.

Idrettssoldat og idrettsstudent

Det siste året har Emilie vært i forsvaret som idrettssoldat på Ørlandet. Ved siden av jobb studere hun idrett på deltid i Meråker.

I tillegg til dette har Emilie engasjert seg i YLIB – Young Leaders in Barents, og har senest bidratt på Barents Summer Games i Kemi og Tornio i Finland i august.

Rekruttering og aktivitet

- Vi er glade for å ha Emilie med på laget, og ser fram til samarbeidet, sier Marianne Myklebust som er leder for skiklubbutviklerne i Norges skiforbund.

Som skiklubbutvikler skal Emilie jobbe med rekruttering og aktivitet ute i klubb. Ønsker din klubb hjelp av Emilie er det bare å ta kontakt med skikretsen!

Emilie Strøm
Tlf: 904 00 450
E-post: emilie.strom@skiforbundet.no

Eller rett til kretskontoret i Nordland:
nordland@skiforbundet.no