VVS Eksperten forlenger sitt engasjement med Norges Skiforbund
Norges Skiforbund arrangement og VVS Eksperten har siden 2011 samarbeidet tett og det har vært en unik reise for begge parter, en reise som nå forlenges ut sesongen 25/26.
VVS Eksperten er en rørleggerkjede med 460 medlemsbedrifter og de har siden 2011 engasjert seg på utallige TV-sendte arrangementer, med fokus på merkevarebygging og aktivisering i arena.
- Norges Skiforbund arrangerer hver sesong mellom 10-15 store internasjonale og nasjonale arrangementer som betyr opp mot 100 TV-sendte konkurranser totalt. For å sikre gjennomføringen av disse arrangementene er vi helt avhengige av gode samarbeidspartnere. Partnere som VVS Eksperten danner grunnlaget for godt finansielt grunnlag som kommer skiidretten til gode i form av økt aktivitet, rekrutering og anleggsutvikling. Det er ekstra gøy med partnere som VVS Eksperten som tar ut mye av det totale potensialet i vårt kommersielle produkt. De er med gjennom hele sesongen, både med eksponering og med aktivisering mot publikum. I tillegg tenker de langsiktig. Noe vi ser har gitt svært god effekt, sier markedsansvarlig i Skiforbundet, Petter Ekran.
VVS Eksperten har ikke bare økt både sin egen medlemsmasse fra 200 medlemsbedrifter i 2011 til nesten 460 medlemsbedrifter i dag, de har også økt sitt engasjement for norsk skisport. De er samarbeidspartnere gjennom hele året, med rulleski på sommeren med Blink festivalen, Toppidrettsveka og Holmenkollen Skishow. I tillegg har de også engasjert seg i rekrutteringsarbeidet gjennom prosjektet «Barnas Mini VM».
- Vi er veldig fornøyd med det mangeårige samarbeidet med skiforbundet og gleder oss til nye aktiviteter i årene fremover, sier daglig leder Kai Johnsen i VVS Eksperten. For oss er dette blitt en viktig del av vår markedsføring både nasjonalt og ikke minst internt i kjeden. Våre medlemmer er stolte av å være med på å gi noe tilbake til barn og bredde i sponsorater som skaper sunne verdier, sier markedssjef Birgitte Tunheim.
- Sammen med VVS Eksperten ser vi nå frem mot å skape flere unike og gode opplevelser for både publikum og TV-seere frem til 2026, sier salgsansvarlig i Skiforbundet, Henning Olsbakk.