Generalsekretæren slutter i Skiforbundet

Ingvild Bretten Berg fratrer som generalsekretær etter at Norges skiforbund ved styret er enig om en sluttavtale. Ingvild har arbeidet i Skiforbundet i 17 år, de siste fire som generalsekretær. Hun fratrer stillingen 1. november 2022.

– Jeg har vært ansatt i Skiforbundet i 17 år, de siste fire årene som generalsekretær, og er stolt og glad for kunne overlevere et forbund med en svært solid økonomisk plattform, sier Ingvild Bretten Berg.
–  Gjennom dette har forbundet under min ledelse iverksatt satsninger på flere viktige områder for å kunne utvikle norsk skiidrett på en best mulig måte i årene framover. Jeg ser nå fram til å kunne ta fatt på nye og spennende oppgaver.

Skipresident Tove Moe Dyrhaug sier Skiforbundet har mye å takke sin avtroppende generalsekretær for.
— Ingvild har stor arbeidskapasitet, bred kompetanse og lang erfaring. Hun har gitt verdifulle bidrag til utviklingen av forbundet, sier skipresidenten som samtidig ønsker Ingvild alt godt videre.

Det vil ikke vil bli gitt ytterligere informasjon om innholdet i denne beslutningen.