Hopp til innhold

Det er forståelig at det er oppmerksomhet rundt hva prosjektene, som har blitt godt mottatt etter lanseringen 28. juni, koster, blant annet i enkelte medier i dag. Dette er totalkostnadene.

Se merkevaresiden for informasjon om kostnader.

Skiforbundet, som andre større aktører i idretten og frivilligheten, operer i spennet mellom kommersiell virksomhet og dugnad, mellom børs og katedral. 

– Som trener på grasrotnivå forstår jeg veldig godt at kommersiell ressursbruk kan fremstå som en fjern prioritering i lys av all den frivillige innsatsen Ski-Norge er tuftet på. Samtidig har Skiforbundet 144 store og små sponsoravtaler med næringslivet til en samlet verdi av nærmere 200 millioner. Disse avtalene gjør oss i stand til å skape aktivitet i bredde og topp, og vi må investere i utvikling for å fortsette å være attraktive i markedet, sier Øyvind Hofstad Nysted, prosjektleder og forretningsutvikler i Skiforbundet, som internt har ledet det bredt forankrede arbeidet. 

NIF-EPI01, 01