Rolf Bryn (fra venstre), Bente Lill Romøren og Andreas Ekker.

Fikk hederspriser

Bente Lill Romøren, Rolf Bryn, Andreas Ekker og Birger Goberg fikk utdelt hederspriser under Tingmiddagen lørdag i Bodø.

Det ble heder og ære til flere tillitsvalgte i Bodø. Bente Lill Romøren ble tildelt Norges Skiforbunds gullmedalje, mens Rolf Bryn og Andreas Ekker ble tildelt NSFs pokal.

NSFs Gullmedalje: Bente Lill Romøren - 17 år i hoppkomiteen fra 2014-2020. Hun har sittet i valgkomiteen fra 2022.

NSFs Pokal: Rolf Bryn, leder av telemarkkomiteen, 2018-2024.
Andreas Ekker, Leder Lov og påtaleutvalget (LPU) fra 2010.

De tidligere skistjernene Tom Sandberg, Anette Sagen, Kenneth Braathen og Inger Aufles ble invitert til Bodø og Tingmiddagen av Nordland Skikrets.

Birger Goberg fikk overrakt Norges idrettsforbunds hedersmerke. Her med leder av telemarkkomiteen, Rolf Bryn.

Birger Goberg