Rekruttering

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 28.08.2024 Til 28.08.2024 Arr. navn Øverbystafetten- rulleski Arrangør Gjøvik Skiklubb - Ski Gren Rulleski Krets Oppland Skikrets Live
Fra 31.08.2024 Til 31.08.2024 Arr. navn Lygnarullen Arrangør Gran IL - Ski Gren Rulleski Krets Oppland Skikrets Live
Fra 06.09.2024 Til 06.09.2024 Arr. navn Tour de Synnfjell - dag 1 Arrangør Etnedal Skilag - Ski Gren Rulleski Krets Oppland Skikrets Live
Fra 07.09.2024 Til 07.09.2024 Arr. navn Tour de Synnfjell - dag 2 Arrangør Etnedal Skilag - Ski Gren Langrenn Krets Oppland Skikrets Live
Fra 08.09.2024 Til 08.09.2024 Arr. navn Tour de Synnfjell - dag 3 Arrangør Etnedal Skilag - Ski Gren Rulleski Krets Oppland Skikrets Live

Søk om støtte til crossanlegg

Nå ber vi klubbene i Østlandsområdet om å søke om midler til 7-10 crossanlegg med inntil 1 million kroner i støtte per anlegg. Her kommer utlysning av midler til fornying av anlegg for barn og unge, del 2, i støtten fra Sparebankstiftelsen DNB.

Sjekk aktivitetstallene for 2023

Vekst i alpinsporten og stor vekst i randonee er de mest gledelige resultatene i de foreløpige aktivitetstallene for 2023. Tallene fra samordnet rapportering fra 2023 viser at både antall medlemmer og aktive minker noe, men at frafallet stagnerer i forhold til tidligere år. – Vi ser flere positive effekter av vårt viktigste satsingsområde mot barn og unge, sier leder for rekrutteringsavdelingen i Norges Skiforbund, Sven Håkon Kulbeck.

Rennsøknader 2024-25

Det er klart for å søke om langrenn, turrenn, hopp- og kombinertrenn for kommende sesong. Siste frist 1. september!

Team Olympiaparken UNG

Her finner dere mer informasjon om rekruttlaget, som er et samarbeid mellom NTG, Olympiaparken og Oppland Skikrets. Sist oppdatert 12. juni 2024.

Ny skiklubbutvikler på plass!

Oda Hovelstuen Blystad (30) er ansatt som ny felles skiklubbutvikler for Hedmark og Oppland Skikrets i 100% stilling. Vi gleder oss til oppstart 12. august!

se flere nyheter Vis alle nyheter