Skisprell 2025

Skikretsen inviterer til Skisprell også kommende vinter. Vår nye skiklubbutvikler Oda er klar til å hjelpe klubbene med å tilrettelegge for skiglede og sprell på ski og snø, husk å melde dere på!

Skisprell gjennomføres av skiklubber med bistand fra skiklubbutvikler for å skape skiglede og rekruttering gjennom god tilrettelegging av løyper/arena.

Hva er Skisprell?

• Skisprell er en rekrutteringsaktivitet i klubb for alle skiforbundets grener.
    • Tilrettelegge for motiverende og sosial skiaktivitet i eksisterende alpin-, hopp-, langrennsanlegg eller nye områder der folk bor (f.eks. parker, skolegårder, snødekte løkker).
    • Skisprell er gøy for barn med ulike elementer/løyper og tilrettelagt med sosiale møteplasser i anlegget.
    • Klubber står fritt til å velge ut aktiviteter som passer, og gjerne supplere med egne ideer og påfunn.

Målgruppe for arrangementet

Barn, familier, klubbmedlemmer, naboklubber, barnehager og skoler i Oppland.

GRATIS å delta

Dette skal være et lavterskeltilbud, bl.a. med utlån av ski hvis mulig (skikretsen har også med noe utlånsutstyr).

Skikretsen bistår med

• Planlegging, tilrettelegging og gjennomføring av skileik
  • Utstyr (skisprellhenger)
  • digitalt markedsføringsmateriell
  • pølser og saft

Klubben bidrar med

• markedsføring av arrangementet til aktuelle målgrupper
  • bistand til rigging av stadion
  • mannskap til pølsegrilling

Legg inn ønsker om datoer (minst 3) i skjemaet her:

PÅMELDING

Klubber som ikke har arrangert skisprell før, vil bli prioritert dersom det er  mange søkere.

Låne skisprellhengeren?

Det er også mulig å låne skisprellhengeren når den er ledig! Ta evt. kontakt med Oda, OdaHovelstuen.Blystad@skiforbundet.no, tlf. 974 98 764.

nif-epi04, 04