Interkretssamling 15-16 år

Velkommen til barmarksamling langrenn for 15-16 år, helgen 13-15. september på Mosetertoppen, for utøvere fra Hedmark og Oppland.

Når?  Helgen 13-15. september 2024
Hvor?  Mosetertoppen/Hafjell

For hvem?
Langrennsungdommer 15-16 år, født 2009-2010, fra Hedmark og Oppland.

Overnatting
Vi bor i leiligheter oppe ved rulleskiløypa på Mosetertoppen, Hafjell Ski Resort

Ca. kr. 2.000 (utfaktureres til klubbene i etterkant).
Prisen justeres ihht. reelle kostnader, avhengig av totalt antall deltakere.

Prisen inkluderer overnatting i storhytter på Mosetertoppen, samt varm mat fredag kveld, lunsj og middag lørdag og lunsj søndag. Deltakerne tar med egen mat til frokost og kveldsmat, og evt. mellommåltider/energibarer.

Påmelding
Første påmeldingsfrist gikk ut 1. august. Evt. etternølere som ønsker å være med, bes sende en epost til oppland@skiforbundet.no.

Den tidlige fristen skyldes avbestillingsvilkår hos utleier. Det vil være mulig å avbestille noen plasser kostnadsfritt inntil 2 uker før samling, men vi trenger en oversikt over hvor mange som ønsker å delta innen 1. august. Da risikerer vi ikke å måtte betale for leiligheter som ikke brukes.

Påmeldte pr. 23.08.24

FREDAG
17.00 Oppmøte og utdeling av leiligheter
18.00 Rulleski skate, m/ teknikk og hurtighet
20.00 Middag; lasagne m/ brød og salat
23.00 Ro i hyttene

LØRDAG
07.30 Frokost i hytta med egen mat
09.00 Intervall løp m/ staver
12.00-16.00 Lunsj og avslapning;
Pasta bolognese m/ brød og salat
16.00 Rulleski klassisk m/ teknikk og hurtighet
19.00 Middag; pizza
23.00 Ro i hyttene

SØNDAG
07.30 Frokost i hytta med egen mat
09.00 Langtur løp m/ lek
11.00-12.00 Lunsj; bageutte med ost og skinke
Rydding og utsjekk av hyttene

Måltider
Alle må ta med seg nok brødmat til to frokoster og evt. kveldsmat. Ta også gjerne med noe frukt og mellombarer til mellommåltider for hele helgen.

Middag fredag, lunsj og middag lørdag, samt lunsj søndag er inkludert i prisen, leveres av Hafjell Hotell og Hafjell Pizza.

Trenere
Team Elon Innlandet stiller som trenere på alle økter denne helgen, sammen med trenere fra skikretsene.

Spørsmål?
Ta kontakt med Ellie på skikretskontoret på Lillehammer, oppland@skiforbundet.no.

______________________

Neste samling for Oppland 15-16 år: Snøsamling helgen 29. november - 1. desember på Mosetertoppen/Hafjell.

nif-epi04, 04