Overnatting langrenn 2024-25

Linker til bestilling av overnatting ifbm. HL, NM og NC junior og senior sesongen 2024-25 er nå lagt ut. NB! Bestillingsfrist 25. september!

Oppland Skikrets organiserer overnattingsplasser i forbindelse med mesterskap og norgescuprenn i langrenn, for innkvartering for utøvere, støtteapparat, ledere - både for å oppnå gunstige priser og den positive effekten av å bo samlet som krets. Utøvere og trenere vil bli prioritert dersom vi ikke har nok sengeplasser til alle som bestiller overnattingsplasser.

De som ønkser å ordne egen overnatting, står selvfølgelig helt fritt til å gjøre det.

NB!
Påmeldingen gjøres via Microsoft Forms. Her vil dere få en bekreftelse på skjerm etter innsendt påmelding, denne kan dere lagre - men det vil IKKE sendes ut bekreftelse pr. epost.

Oversikt, inkl. linker til bestilling

Se også egen side for informasjon om alle nasjonale renn.

Overnatting Hovedlandsrennet 2025

Se egen sak på skikretsens hjemmeside.
Siste frist søndag 25. september!

Overnatting JUNIOR sesongen 2024-25

NSF viderefører ordningen med felles organisering av overnatting ifbm. NM og NC junior. Dette innebærer at NSF reserverer alle sengeplasser på arrangørstedet og fordeler på kretsene - med fordelingsnøkkel 1 leder pr. 3 utøvere. Bakgrunnen for ordningen er for å sikre at alle utøvere får overnatting nær stadion.

Foreldre kan gjerne bestille overnatting gjennom skikretsen, slik at vi får oversikt over hvor mange som ønsker overnatting. Vi gjør det vi kan for å finne overnatting til alle som ønsker det, men vi kan ikke garantere at alle får plass. Det kan være et alternativ å undersøke alternativ overnatting i privat regi som back up.

NB! Samme søknadsfrist for alle: Onsdag 25. september

Bestillingen pr. 25. september er foreløpig og kan evt. trekkes når hoteller og priser er klart. Men når tilbud om hotell er akseptert når det er klart, anses den som bindende. Etter den tid er det hotellets avbestillingsvilkår og velvilje som avgjør.

NM del 1/NC junior finaler på Hovden
... se bestillingslink under Senior, samme frist: 25. september

Overnatting SENIOR sesongen 2024-25

For NM og NC i Innlandet har vi IKKE reservert overnatting, da vi har fått signaler om at alle her vil bo hjemme eller ordne egen overnatting.

• NC Gålå 29. november - 1. desember: Ingen organisert overnatting
  • NM del 1 Gåsbu, Vang; Ingen organisert overnatting
  • NC/SC Lillehammer 13-15. desember: Ingen organisering overnatting
  • NC Steinkjer 7-9. februar; Påmelding via krets, siste frist 1. desember, KLIKK HER for mer informasjon.
  • NC Vind 20-23. februar; Ingen organisert overnatting
  • NM del 2 Hovden 28-30. mars: Påmelding via krets, siste frist 25. september. KLIKK HER for mer informasjon.

___________________

Bestillingsfrister
Vær ekstra oppmerksom mht. siste frist for bestilling, disse er lagt iht. avbestillingsfrister gitt av NSF.

NB! Vi prioriterer de som overholder fristene!

Bindende påmelding

Smøreplasser sesongen 2024-25

HL 2025
Her legges det opp til en videreføring av felles smøreopplegg, mer info om dette kommer. Men klubbene trenger IKKE bestille smøreplasser.

NM/NC junior og senior
Erfaringene viser at de fleste team ønsker å bestille direkte hos arrangør, enten smørevogn eller smøreplasser. Følg med på arrangementenes hjemmesider!

nif-epi04, 04