Barmarksamling på Golsfjellet

Skiforbundet arrangerer åpen barmarksamling for mennesker med en utviklingshemming 27.-30. september 24. Bli med på høstens flotteste opplevelse i høstfjellet.

Norges Skiforbund inviterer tradisjonen tro til årets barmarksamling.
Vi liker oss på Golsfjellet med Storefjell Resort Hotell som base, så her bli også årets samling lagt.
Her er alle velkomne, det er ikke noe krav til erfaring eller prestasjonsnivå.
Det viktigste er at du ønsker å være aktiv og treffe masse nye flotte mennesker, for det sosiale står sentralt i denne samlingen.
Det er naturlig stort spenn i gruppas ferdighetsnivå, men vi tilrettelegger for at alle skal få utfordringer på sitt nivå!

Sammen skal vi ha det gøy, både på trening og mellom øktene 🤗

💥 Tid: fredag 27. september – mandag 30. september 2024
     oppmøte fredags kveld, senest kl 20:00 og hjemreise etter lunsj mandag ca kl 13:00

💥 Sted: Golsfjellet – vi bor som vanlig på Storefjell Resort Hotel,

💥 Målgruppe samling:
👉 Utviklingshemmede 13 år og eldre som er interessert i å være aktiv, liker å gå eller kjøre på ski
👉 Utøvernes lokale trenere, ledere, støttekontakter, treningskontakter, foreldre og pårørende

💥 Innhold i samlingen:
Det vil det bli alpint og langrennstrening på barmark som hovedtema.
Det er to økter med trening hver dag unntatt mandag – da har vi en lengre økt!
Vi vil være innom både hurtighet, utholdenhet, styrke og koordinasjon i inspirerende økter og svett blir du.

💥 Samlingsavgift:
👉 For utøvere;
kr 2.000, - som inkluderer overnatting, mat og instruksjon
👉 Ledsagere til kostpris;
kr. 3.850 p.p. - overnatting og mat dobbeltrom
kr. 4.750 p.p. - overnatting og mat i enkeltrom

Inkludert i egenandelen inkluderer også inngang til badeavdelingen, så husk badetøy for de som ønsker å benytte dette tilbudet.
Tips; det er mulig å søke kommune/bydel om økonomisk støtte til ledsager.

💥 Betaling av egenandel
;
Denne blir betalt ved påmelding i Isonen. (se under påmelding lengre ned på siden)

💥 Transport/reise:
NSF ønsker ikke at utøvere skal utebli på grunn av lang og kostbar reisevei. Derfor vil vi på denne samlingen dekke eventuell flyreise for langveisfarende utøvere.Transport til/fra flyplass dekker den enkelte selv.
Kommer dere med tog til Gol, vil hotellet kunne hente dere på stasjonen, utgifter til dette betales av den enkelte direkte til hotellet og koster kr 150,- pr vei.
Dette må bestilles senest kvelden i forveien, tlf. hotellet: 32 07 80 00

💥 Overnatting/bespisning:
👉 Vi bor på Storefjell Resort Hotell, hvor flere har vært på samling før,
 Utøverne vil bli innkvartert på 2-3 mannsrom, primært 2 mannsrom. Utøverne blir plassert på rom av samlingsledelsen.
👉 Ledsagere velger romtype som ønskes og oppgi hvem de ønsker å dele rom med i påmeldingsskjema.
👉 Vi har fullpensjon og all bespisning foregår på hotellet

💥 Utstyr:
👉 Treningstøy til både inne og utebruk
👉 Husk at høsten kan bli både våt og kald selv om vi håper på finvær 🤗
     Ta med to skift slik at du har tørre klær til en 2. økt om dårlig vær.
👉 Husk badetøy om du ønsker å benytte deg av bassengfasilitetene på hotellet 🏊‍♂️ 🏊‍♀️

Se ellers forslag til pakkeliste på våre hjemmesider.

💥 Påmelding;
Påmeldingsfrist 10. august 2024
Påmelding og betaling av egenandel gjøres via Isonen; https://isonen.no/event/clwued06h022zil58xe2dk60r
Dette skal være et greit system å bruke – du må opprette en bruker i Min Idrett om du ikke har dette fra tidligere. Skulle det oppstå problemer, ta kontakt.
👊 Det er viktig at denne fristen blir overholdt da det skal gis tilbakemelding om antall til hotellet 5 uker før samling.

Etter påmeldingsfristen er utløpt vil det bli utsendt mer detaljert program og informasjon til den enkelte deltaker.

Invitasjonen i pdf finner du her

VI ØNSKER VELKOMMEN TIL NOK EN BARMARKSAMLING PÅ STOREFJELL