Jentecamp Sogndal 31.08.2024

Meir informasjon

Kalendar:

Fra Til Tittel
Fra 01.06.2024 12:00 Til 01.10.2024 12:00 Tittel Søk om aktivitetsutstyr til din klubb!
Fra 01.07.2024 12:00 Til 15.09.2024 12:00 Tittel Søk støtteordninga - Straumsmarte idrettsanlegg
Fra 15.09.2024 10:00 Til 15.09.2024 16:00 Tittel Miljøsamling Langeland
Fra 16.10.2024 18:00 Til 27.11.2024 21:00 Tittel SKISPRELL KALENDAR 2024

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 14.09.2024 Til 14.09.2024 Arr. navn VEIDEKKE Rulleskirenn Langeland Arrangør Førde Idrettslag - Ski Gren Rulleski Krets Sogn og Fjordane Skikrins Live

Enivest Skiskule 2024

Førde IL langrenn og Gjøran Tefre i samarbeid med Sogn og Fjordane Skikrins inviterer til skiskule i Førde 11.-13. oktober 2024. Skiskulen er for utøvarar fødd mellom 2009 og 2013.

FIS registrering langrenn 2024/2025

Frist for inn- og utmelding av FIS-lista i langrenn sesongen 2024/2025 er 15. september. Utøvarar som skal starte i FIS-renn (norgescup, NM og internasjonale renn) er pålagt å ha FIS-lisens frå junioralder.

Rulleskirenn Langeland

Tysdag 27. august kl. 18:30 er det duka for rulleskirenn på Langeland ski- og fritidssenter! For klasse 11 år og eldre går rennet i rulleskiløypa, for yngre årsklassar blir det moglegheit for å prøve aktitivtet på rulleski, samt ei rakettløype på stadion med startnummer på brystet.

Lokale jentecamper 2024

Endelig kan vi avsløre årets lokasjoner til de lokale jentecampene som arrangeres over hele Norge 31. august og 01. september!

Kjekt med sommarskiskule!

Sognefjellet sommarskiskule er endelig tilbake, og med flotte forhold både på Sognefjellet og i Skjolden i Sogn og Fjordana Skikrins kunne vi ikkje hatt ei betre veke på skiskule!

Sjekk aktivitetstallene for 2023

Vekst i alpinsporten og stor vekst i randonee er de mest gledelige resultatene i de foreløpige aktivitetstallene for 2023. Tallene fra samordnet rapportering fra 2023 viser at både antall medlemmer og aktive minker noe, men at frafallet stagnerer i forhold til tidligere år. – Vi ser flere positive effekter av vårt viktigste satsingsområde mot barn og unge, sier leder for rekrutteringsavdelingen i Norges Skiforbund, Sven Håkon Kulbeck.

Prosjektstøtte til Skiaktivitet i skulen

Sogn og Fjordane Skikrins har fått støtte frå Sparebanken Vest til prosjektet Skiaktivitet i skulen. Gjennom prosjektet får Skikrinsen moglegheit til å bidra på skidagane til skular i gamle Sogn og Fjordane fylke.

Fjord1 skisamling Fonna

Sogn og Fjordane Skikrins, i lag med Agder og Rogaland Skikrets og Hordaland Skikrets, inviterer til fem Fjord1 skisamlingar på Fonna.

se flere nyheter Vis alle nyheter