Finnmark skikrets

Kontakt Espen

Fra Til Tittel
Fra 23.08.2024 18:00 Til 25.08.2024 16:00 Tittel Altasamlingen 2024
Fra 02.09.2024 18:00 Til 29.09.2024 18:00 Tittel Kirkenessamlingen 2024 (Helg i september ikke satt)
Fra 06.09.2024 18:00 Til 29.09.2024 18:00 Tittel Høstsamling alpint (Helg i september ikke satt)

Sjekk aktivitetstallene for 2023

Vekst i alpinsporten og stor vekst i randonee er de mest gledelige resultatene i de foreløpige aktivitetstallene for 2023. Tallene fra samordnet rapportering fra 2023 viser at både antall medlemmer og aktive minker noe, men at frafallet stagnerer i forhold til tidligere år. – Vi ser flere positive effekter av vårt viktigste satsingsområde mot barn og unge, sier leder for rekrutteringsavdelingen i Norges Skiforbund, Sven Håkon Kulbeck.

Utsetter uttaket til 15. juli

På grunn av utfordrende økonomiske rammebetingelser for sesongen 2024/25, har styringsgruppen for Team eLON Nord-Norge og ledelsen i de tre skikretsene dessverre sett seg nødt til å utsette det endelige uttaket av løpere kommende sesong til 15. juli.

Historisk alpin-VM til Norge

Klart for et spektakulært mesterskap i Narvik i 2029. Det internasjonale ski- og snowboardforbundet (FIS) har tildelt Norges Skiforbund (NSF) og Narvik kommune alpin-VM 2029.

Alt om Skitinget og fagmøter 2024

Velkommen til Skitinget og fagmøter i Bodø 6-9. juni. Skitinget 2024s nettside oppdateres med program av alle møter, dokumenter og øvrig praktisk info.

Skårdal på anleggsbefaring i Finnmark

Atle Skårdal lot seg imponere over den positive utviklingen for alpint i Finnmark de siste årene, da han og anleggsrådgiver Marit Gjerland besøkte anleggene til skikretsens tre aktive klubber i Alta, Hammerfest og Kirkenes.

Samordnet rapportering 2024

Vi har samlet en del nyttig informasjon som kan være til hjelp i arbeidet rundt samordnet rapportering (medlemsregistrering) i KlubbAdmin for våre skiklubber. Fristen for NSFs klubber er 30. april. Det er webinar for alle idrettslag 10. april kl. 20:00 hvor det er en gjennomgang.

se flere nyheter Vis alle nyheter
nif-epi04, 04