Alt om Skitinget og fagmøter 2024

Velkommen til Skitinget og fagmøter i Bodø 6-9. juni. Skitinget 2024s nettside oppdateres med program av alle møter, dokumenter og øvrig praktisk info.

Stjernespekket i «nordnorsken» til helga

Erik Valnes, Anna Svendsen og Finn-Hågen Krogh er blant skistjernene som stiller på start når de nordnorske mesterne skal kåres i Nordreisa kommende helg. Mesterskapet kan følges på Amedias strømmetjeneste Direktesport.

Samordnet rapportering 2024

Vi har samlet en del nyttig informasjon som kan være til hjelp i arbeidet rundt samordnet rapportering (medlemsregistrering) i KlubbAdmin for våre skiklubber. Fristen for NSFs klubber er 30. april. Det er webinar for alle idrettslag 10. april kl. 20:00 hvor det er en gjennomgang.

Idrettsfest på Lillehammer: NM-veka, Norgesleker og SKI NM

I mars inviterer Norges idrettsforbund, Norges Skiforbund og Olympiaparken til idrettsfest på Lillehammer. Hele tre arrangementer går av stabelen samtidig, og bredden i norsk idrett og idrettsglede for alle skal vises fram gjennom NM-veka, Norgesleker og SKI NM.

Velkommen til Hammerfest og FM 2024

Etter at Sandnes IL måtte avlyse Finnmarksmesterskapet i februar på grunn av kulde, har Hammerfest tatt over KM og inviterer til Storslalåm og Super-G 16. og 17. mars.

Pasvikrennet 2024

Pasvik Hauk håper på supre forhold når de inviterer til det 61. Pasvikrennet. I år arrangeres rennet på lørdag 9. mars.

Velkommen til ILAR-crossen

Lørdag 9.mars kl. 12.00 braker det løs med skicross og supersprint på ILARs skistadion, når IL ILAR inviterer til ILARCROSSEN 2024.

Meridianrennet og vintersportsuke

Hammerfest Skiklubb inviterer til Meridianrennet i Reindalen Skistadion lørdag 17. og søndag 18. februar. Arrangementet er en del av vintersportsuka i Hammerfest.

Pokalrennet Vadsø

Vadsø Skiklubb inviterer til det årlige Pokalrennet på Vadsø skistadion lørdag 17. februar.

Utstyrsordningen 2023

NB!! Søknadsfrist 6. mars. Utstyrsordningen er nå åpen for søknader og vi oppfordrer alle som har kjøpt støtteberettiget utstyr i 2023 til å nytte anledningen til å få dekket noe av kostnaden.

Resultater fra FM 2024

Takk til IL Polarstjernen for et utrolig flott gjennomført mesterskap. Vedlagt finner dere resultatlister fra mesterskapet.

AVLYST: FM alpint 2024 i Kirkenes

AVLYST: På grunn av kuldevarsel og temperaturer ned mot 30 minus, har Sandnes IL valgt å avlyse Finnmarksmesterskapet 2024 i alpint, 9. - 11. februar.

Opptak webinar rekruttering

Her er opptak av rekrutteringswebinaret under ledelse av skiklubbutviklerne Marianne Myklebust og Ingunn Fossmellem. Her får dere se en presentasjon av ulike konsepter og tiltak for å bygge klubbmiljø, samt styrke klubbens tiltak for å rekruttere inn nye barn og familier til klubben.

Felles smøreopplegg under FM 2024

Finnmarksmesterskapet 27. og 28. januar vil gjennomføres med felles smøreteam for alle utøvere. Smøresjef vil være Vidar Johansen fra IL Forsøk. Her finner du litt info om opplegget i Vestre Jakobselv.

Velkommen til Finnmarksmesterskapet 2024

IL Polarstjernen inviterer til Finnmarksmesterskapet ski del 1. Mesterskapet gjennomføres på Polarsletta stadion i Vestre Jakobselv lørdag 27. januar og søndag 28. januar.

TIL-rennet 2024

Tverrelvdalen IL inviterer til skirenn med sprint klassisk lørdag og fristil individuell start på søndag.

Vis alle nyheter