Foto: Eirik Førde

Paravinterdager i Narvik

Da kan vi ønske velkommen til Paravinterdager - Alpint og Snowboard, som for første gang arrangeres i Narvik 13.-14. februar.

Vil du bli med på Paravinterdagene 2024 for alpint og snowboard i Narvik 13.-14. februar. To dager med sosial hygge, mestring og nye bekjentskaper og masse idrettsglede i fantastiske omgivelser. Bli med og kjenn på gleden av å være aktiv i alpinbakken.

Arrangementet starter tirsdag 13. februar klokken 11.00 med innlosjering og lunsj og avslutter onsdag klokken 14.00.

Bor du i Nord-Norge, har en fysisk funksjonsnedsettelse (bevegelse/syn) og lyst til å prøve alpint (egenkjørt/ledsagerkjørt) eller snowboard, da må du bli med på Paravinterdager i Narvikfjellet. Både nybegynnere og viderekomne er hjertelig velkommen!

Vi har begrenset antall plasser, så førstemann til mølla gjelder.

MER INFORMASJON OG PÅMELDING.

Hjelpemiddelfirmaene Bano Life og Caretec AS stiller med nødvendig utstyr til sittende alpint, ellers kan vi få leid/lånt utstyr det er behov for.

Arrangementet er et samarbeid mellom Nordland Skikrets, Norges Skiforbund, Brettforbundet og Nordland Idrettskrets.