Trener 1-kurs langrenn i Sandefjord

Vestfold og Telemark Skikrets i samarbeid med Buskerud Skikrets arrangerer Trener 1-kurs langrenn helgen 25.-26. mai.

Kurset starter lørdag 25. mai kl 09.00 og det må påregnes ca 10 timer både lørdag og søndag. Kursholder er Einar Aabrekk, Skiklubbutvikler,  Trenerutvikler i NSF med Trener 3 kompetanse.

Det kan virke litt skremmende med så lange dager, men erfaring viser at tiden flyr. Det blir gode diskusjonspauser og kretsen bidrar med mat og drikke. Alle har felles mål: Gjøre hverandre gode for å lage enda flere glade skiløpere. Det kreves ingen forkunnskaper eller ferdigheter. Har du ikke rulleskiutstyr, så får du låne. Kurset er gratis.

NB! De som ikke har gjennomført Grasrottrenerkurs fra før, må påregne å ta det siden. Kursholder kommer til klubb.

Alle må påregne to kveldsamlinger (2 timer) praktisk teknikk. Kursholder kommer da til en klubb i nærheten av deg.

Kurset avholdes midt i Skiklubbutviklerens «rike». Nemlig Skibygget v/ Runarhallen. Drøye 3 timer fra alle hjørner. Overnatting i kjellerstue/gjesterom er mulig 😊

MELD DEG PÅ HER

Trenerrollen (4t e-læring+3t teori)
Idrett uten skader (2t e-læring)