NTB/Gorm Kallestad (NTB/Gorm Kallestad)

Høstmøte Sør-Trøndelag skikrets

Sør-Trøndelag skikrets inviterer klubbene og alle skiinteresserte til Høstmøte onsdag 16. oktober klokken 18:00 i Granåsen. Vi har flere spennende temaer på fellesdelen.

Sør-Trøndelag skikrets inviterer til Høstmøte i Granåsen i Trondheim med fellesdel og grenvise møter. Dette er en viktig møteplass for klubbene og tillitsvalgte i skikretsen for dialog og søkelys på framtidens skiidrett.

TID:
Onsdag 16. oktober 2024, kl. 18.00-21.15

STED:
Helse- og arenabygget Granåsen, Trondheim

FOR HVEM:
Engasjerte personer i klubbene, tillitsvalgte i skikretsen og andre skiinteresserte

RAMMEPROGRAM

Enkel servering og kaffe fra kl. 17.30.

KL. 18.00-19.15: FELLESDEL

• Kl. 18.00: Velkommen

• Kl. 18.05: Ski VM-2025 v/Anita Llapjani og Ingeborg Dokken Kristiansen
    Ingeborg Kristiansen og Anita Llapjani fra Ski-VM kommer for å snakke om arrangementet, og arbeidet rettet mot frivilligheten

Foto: Ski VM2025

• Kl. 18.25: Granåsen Ski Team v/ styreleder Stian Berg
    Mer informasjon kommer
  • Kl. 18.40: Trønderhoppv/ styreleder Oddny Estenstad
    Historien, slik er hopp-Norge organisert, hva gjør Trønderhopp med rekruttering. Hvor er vi og hvor skal vi?

• Kl. 18.55: Ny anleggsplan Sør-Trøndelag skikrets v/ leder i anleggsutvalget STS Kari Hovin Kjølle
    Skikretsens anleggsplan er under revidering og skal utvikles videre med en klar strategi for utviklingen av de ulike greners skianlegg i vår krets. I dette arbeidet vil klubber og lag, anleggseiere og -drivere involveres. Skikretsens anleggsutvalg vil informere om prosessen med revideringen av anleggsplanen og det tilhørende strategiske dokumentet som tingsak fram mot skikretsens ting våren 2025.
  • Kl. 19:15-19:30 Pause

KL. 19.30-21.15: GRENVISE MØTER

• Langrenn (Program kommer). Hvis klubbene har innspill på saker dere ønsker å diskutere så meld dette inn til sor-trondelag@skiforbundet.no senest mandag 14 oktober.
  • Hopp og kombinert (Mer informasjon kommer)
  • Freeski (Mer informasjon kommer)
  • Alpin (Mer informasjon kommer)

Påmelding innen 11. oktober
 (etterpåmelding på sms  tlf. 975 49 214).
Meld deg på her

Høstmøtet er kostnadsfritt.

SPØRSMÅL?
Kontakt Sør-Trøndelag skikrets på e-post sor-trondelag@skiforbundet.no eller tlf. 975 49 214.