Sponsorer/Skipool

Telemark er en lekbetont idrettsgren i Norges Skiforbund (NSFT) og FIS. Telemark Racing konkurransekonsept krever allsidighet, og kombinerer alpint, hopp og langrenn.

Våre sponsorer bruker samarbeidet internt i forbindelse med verdibasert ledelse og utvikling av prestasjonskultur, samt i markedskommunikasjonen mot kunder, samarbeidspartere og underleverandører.

Identifisering med prestasjonskulturen i toppidretten synliggjør selskapenes kvaliteter, ambisjoner & konkurransedyktighet og evne til å attrahere ny kompetanse. De tar et samfunnsansvar for en bærekraftig utvikling i henhold til FNs bærekraftsmål, med spesielt fokus på fysisk og mental helse blant ungdom og unge voksne. Selskapene kommuniserer med dette at de støtter entydige forskningsresultater som viser at fysisk aktivitet er den mest effektive måten å jobbe proaktivt for å forebygge helseutfordringer.

NSF Telemark har som mål å utvikle mer robust ungdom gjennom å skape skiglede for alle. Det gir mestring, identitet og en sterk og sunn kropp, og utvikler dessuten også den sosiale kompetansen gjennom skileken i en klubb.

Tusen takk til alle våre sponsorer som støtter Telemarkssporten, både toppidretten og vårt rekrutteringsarbeid for å skape aktivitet for barn og ungdom.

Sponsorer

Skipool Norway Telemark